http://Link-exchange.comxa.com

ROMANIA-N PIELEA EI









  


















 Nu stiu daca a-ti aflat despre acest site http://www.incogniterra.org (Nu stiu de ce dar am impresia ca eu aflu ultimul depre astfel de site-uri) insa m-am simtit nevoit sa-l evidentiez printr-un post. Practic Romania recunoastem sau nu e o tara "pe duca" (putem spune asta aproape din orice punct am privi problema) sunt de parere ca cel mai de pret lucru ce ramane Romaniei in zilele acestea e natura sau mai bine spus peisajul natural. Nu spun ca atat are Romania-natura frumoasa si punct, spun ca Romania are oameni de valoare (spre exempu) care insa fie pleaca satuli  de sistem fie raman si lupta cu el fara niciun rezultat sau in fine raman si sunt corupti de sistem, lista exemplelor ar putea continua dar ele nu-si au locul aici (pentru ca vorbim de natura).
Nu sunt omul potrivit pentru asemenea remarci , cu toate aceste imi asum responsabilitatea pentru ceea ce scriu.
  Revenind la site-ul de mai spus tot ce vroiam sa spun e ca el reprezinta un soi de album foto si nu numai, al romaniei si ca merita a fi vazut. Vazand pozele de pe site raman cu un gust amar gandindu-ma la turismul romanesc care nu reuseste sa fructifice nimic aproape din tote resursele "puse la dispozitie". Dar  deh poate ne-om trezi si noi candva.

0 comentarii:

review www.atematic.blogspot.com on alexa.com xoxHits.com - free counter service Bloguri, Bloggeri si Cititori
 


ATEMATIC - Templates Novo Blogger 2008 | Tested by Blogger Templates | Rewards Credit Cards