http://Link-exchange.comxa.com

firstborn

De ceva vreme incoace imi fac curaj sa construiesc "blogul personal"...in sfarsit am reusit!!! Fara prea mari sperante sau aspiratii pentru obiectul muncii mele (spun asta pentru ca o sa existe infinit de multe persoane care sa nu aprecieze ceea ce fac sau macar sa intoarca privirea spre ceea ce fac) urmeaza practic "chinul" primei postari. Personal nu stiu daca fiecare blogger s-a izbit de aceasta problema insa la mine in mod clar a scrie prima postare e un adevarat travaliu. Daca bloggeri care citesc asta au intampinat acelesi probleme sau daca la ei pusi fiind in aceeasi situatie primul post a fost ceva natural, izvorat din providenta divina,imaginati-va cum e sa incerci sa scri ceva concret, solid, lizibil, sau mai bine spus expresiv neavand o tema anume.
Unii o sa spuna acum "bine frate de ce nu ai gasit o tema -te tot plangi -mare lucru -neinspiratule".In fond toate astea-s adevarate insa nu intentionez sa public despre ceva la caterinca,tutoriale,durerea indurata traind in romania, prostia ce abunda in patria natala, ajutor pentru examene, tratate de ortodoxism, cum sa mancam sanatos, kamasutra, metode de agatat etc.nu pentru ca subiectele sunt epuizate (mai ales cel cu prostia in Romania) sau pentru ca netu-i plin de asa ceva (nu zic nici ca n-ar fi) ci doar din simplul fapt ca nu am gasit inca o tema reprezentativa ca sa zic asa. Daca pe parcurs muza inspirativa ma va ajuta sa gasesc ceva o sa va anunt pana atunci o sa postez tot ce-mi vine la mana tot ce-mi convine si ce nu, impresii, pareri, opinii. Daca vrei citesti daca nu,nu. Sigur nu am captat prea multa atentie cu primul post dar asta e. Am tras de el mult pana a iesit.

0 comentarii:

review www.atematic.blogspot.com on alexa.com xoxHits.com - free counter service Bloguri, Bloggeri si Cititori
 


ATEMATIC - Templates Novo Blogger 2008 | Tested by Blogger Templates | Rewards Credit Cards